Mereka Yang Terbaik..!

2/08/2012

Yang manis-manis belaka..

Akhir-akhir ni bizi nak merayap kat sini pun tak berapa nak boleh maka daku hapdet belog sepintas lalu yeaa..
cuci mata kalian dulu lah yek
udang goreng masam manis..si kecil sangat menyukainya

mini pavlova..niat asal nak buat pavlova gulung tapi keadaan tak mengizinkan susah weh nak buat kalo si kenit dok sama-sama menggodek dahlah nak buat meringue ni kene buat bebetul tak bleh ada gangguan kan biasa kalo buat time dak kenit tengah tido ke apa..dah lama tak buat pavlova saja buat sebab sayang buah strawberi dan rasberri takut rosak lelama dalam peti sejuk kan..beli sebab nak makan dengan yogurt natural huhu..

buat dapat 6 ketul saiz kenit tu ikutkan rasanya cam boleh dapat lagi seketul tapi dah diratah meringue nya mentah-mentah oleh dak Qaseh sebab taknak bagi dia mengacau tidak kang asik nak mencolet jari je dalam bekas..daku cuma makan separuh daripada seketul..demi kesihatan sejagat kan..yang lelain licin bapak ngan anak abiskan cam biasa memang feberet dorangkan.

2 ulasan:

Shawn Razaleigh berkata...

gaaaaaaaaaaaa
makan semuaaaaaaaa


puas hati gua

Melor berkata...

saya baca tampalan ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...