Mereka Yang Terbaik..!

3/28/2012

Edisi JJCM : Wadihana Islamic Kitchen

Bertempat di Bandar Baru Bangi..dah lama dah pasang niat hendak ke sini..cadangnya nak mencari kacang pool tapi menu itu tiada dihidangkan di malam hari..kebetulan ramai pula pengunjung malam minggu lalu hingga kami nyaris-nyaris saja tidak mendapat meja dan ingin JJCM di tempat lain saja namun baru sahaja hendak melangkah keluar pelayan memanggil pula...
si isteri hanya menikmati dedaunan saja..kerana sudah malam dan hari tersebut bukan 'cheat day' jadi si isteri bertabah sahaja 'meragut' dedaunan itu jika tidak segala program yang dah dijalankan lebih 2 bulan lalu jahanam huhu..ini pun sikit punya besar pinggan puas nak habiskan padanlah dengan harganya..

si suami menikmati ini..memang kegemarannya sup makanan laut ini,lagipun beliau sudah makan sebelum pulang ke rumah setelah membanting tulang di tempat kerja maka kannya perut masih kekenyangan..
untuk si kecil..mujur beliau suka

hidangan sampingan sedap juga..tapi takleh makan banyak hihihi..

kalamansi..dan honey dew,namun kalamansi di sini ngakk seenak kalamansi di Restoran Asam Pedas mahupun jus kedondong asam boi Mohd Chan Abdullah tapi bolehlah menghilangkan dahaga


Komen CPN : meskipun hanya menikmati sajian pembuka selera tapi ia sudah cukup mengenyangkan,mulanya ade niat juga nak menikmati steak,rib dan lelain namun kerana kekenyangan ditambah orang yang ramai malas lagi menunggu menu siap kan so maybe lain kali sahaja lah..perut CPN la ni dah tak boleh masuk banyak-banyak barangkali kerna sudah terbiasa makan sikit-sikit kan maka cepat rasa kenyang dan penuh.
terdapat banyak lagi menu lain seperti pasta,burger,nachos,steak yang pelbagai dan lelain..info lanjut sini
Tahap keenakan : sengihnampakgigi

Bil yang di kenakan ::waaah:


hehehehe..:devilishgrin:

7 ulasan:

ceksumolek's berkata...

sedapnye makannnn~

Munn Jaafar berkata...

hahaha tgk pinggan tau dah..mesti mahal gilessss kan huhu =D

Athirah Tieramiessyou berkata...

wah islamic steakhouse! mahal x kak?

Cik Puan Nurul berkata...

aishumi :yup sedappp

munna :hahah takde lah smapai giless

tiera :umm dikatakan begitulahh kira bukan sajian yg boleh dimakan setiap hari :)

Unknown berkata...

Wah suka tengok gambar ni, sebab cantik2 ^__^

Cik Puan Nurul berkata...

thanks..amatur je pun huhuhu

Unknown berkata...

salam ziarah.

sedapnya hidangan. Akak plg suka macaroni cheese. Biasanya akak masukkan serbuk CM, sb akan terasa sos ala2 cheezy wedge, kfc tu.

Jemput ke blog akak di cheezemaz.blogspot.com. Mana tau berkenan nak rasa serbuk cheese CHEEZE MAZ, yg bila dicampur air akan menghasilkan sos cheese seenak sos cheeze wedge, KFC. Lagipun hy RM 10.00 untuk 1 pack seberat 200 gram.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...