Mereka Yang Terbaik..!

6/26/2012

Jam tangan comel untuk yang suka menjahit

Humangaihhh cerita banyak tapi masa takda..moh memecah kesunyian belog ini dengan cerita yang hampir basi..
tepek gambar dulu baru cerita okay..
nampak gambar apa tu..ya jam tangan.sebenarnya dah 2-3 tahun aku tak pakai jam tangan sejak satu-satunya jam tangan yang aku penah ada sudah arwah gitu..kekdahnya jam itu sudah uzur benar kan lalu jahanam di makan usia..

memang teringin sekali nak beli jam tangan kan tapi selalu tak tahu nak beli yang cemana..aku ni tak memilih sangat sebenarnya tak pernah fikir nak yang mahal dan berjenama janji kondisinya baik-baik aja..
Kebetulan aku 'tersinggah' kat Karnival Sejuta Belia kejadah  ntah bulan lepas yang  di Putrajaya tu kan singgah pun sebab nak mencari barang kat booth-booth yang ada,dasar kaki shopping kan biasanya aku suka pi bazaar atau karnival camni sebab tahu masa ni lah kalau nak dapat harga murah terutama daripada peniaga online kan.

Lepas tu terserempak plak dengan ada orang jual jam..mula-mula tengok gitu-gitu je pastu terperasan wahhh shanteknya jam-jam ini comel la..hehhe
encik suami berkenan ngan jam biru macam kat atas tu..aku mulanya cam taknak sebab macam berminat yang lain kan sudahnya beli juga dapat harga diskaun kaw-kaw punya tahu jelah encik suami boleh kalah peniaga dibuatnya kalau dia ada..memang dia pandai menawar harga hahahha sampai peniaga pun pernah merungut kat aku huhu..kalau aku memang penyegan nak minta diskaun huhu.

Jam ni menarik sebab di dalamnya ada handmade polymer clay dalam bentuk 3D ada macam-macam lagi yang menarik selain gambo alat jahitan..korang boleh google Mini Miniature Watch bersepah ada comel sangat tau..contoh nya
asalnya aku nak macam ni suka warnanya mint green dan pink serius comel sangat kan tapi clay kat dalamnya tak menarik pulak huhu..tapi nanti nak jugak beli hehehhe
atau yang camni comel tak
lelain gambar malas nak menepek yang pasti semuanya buat rasa geram hokay..bila-bila masa nanti kalau ada yang nak belanja jam boleh beli lagi..huhu.kebetulan peniaga yang jual jam ni pun ada kedai online jugak tapi aku tak ingat plak apa nama kedai dia cuma tahu katanya dia ada jual kat The Curve jugak.

4 ulasan:

TopsyTurvyMum berkata...

wallaweiiii!!
Comelnyerrrrrrrrr!

Errr...cer ajar aku buat tabs tu hihihi

Irfa berkata...

comelnya jam ;)

Cik Puan Nurul berkata...

TTM ;Okeep nanti iolss email k

irfa :yup comel

Hisako Hashim berkata...

kawan saya ada jual jam ni... original punya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...