Mereka Yang Terbaik..!

12/28/2012

Jumaat Terakhir 2012

Tahun yang panjang dan lama bagi aku tak tahulah bagi orang lain maybe sekejapan je kan tapi bagi aku lama lah weh sebab macam-macam peristiwa yang berlaku sepanjang tahun ini..
baik yang manis,pahit,payau segala macam ada
segalanya meninggalkan kesan dalam kehidupan ini..
meninggalkan perbezaan juga
nak-nak aku lahh awal tahun demok ujung tahun kecut hahahah
sekurang-kurangnya aku berhasil melakukan sesuatu untuk diri sendiri  kali ini..
tidak berazam manjang tapi non hado kan.
Ibarat menipu diri sendiri..kata nak buat itu ini tak buat-buat jugak huhu
Tahun depan lembaran baru di buka..
buku lama kita tutup simpan molek-molek

Minggu depan je dah bermula fasa kehidupan yang baru..
Jadual harian pun dah bertukar kesibukkan bertambah dan berdepan cabaran baru
Anak mak dah mula bersekolah kan..
minggu lepas abahnya bercuti seminggu untuk habiskan cuti tahunan tak kemana pun kami balik kampung pun tak..sengaja sebab bimbang Qaseh kena demam lagi disebabkan perubahan cuaca dan sebagainya maklumlah kalau boleh nak masuk sekolah ni biarlah dalam keadaan sihat kan..Nanti mulalah macam-macam drama lak.

Cuti dihabiskan untuk kemas umah yang akhirnya bersepah kembali
habiskan masa ke sana kemari membeli keperluan sekolah tadika Qaseh
Uruskan urusan pendaftaran sekolah,urusan pembaharuan lesen SSM dan urusan temujanji hospital aku huhu.
Bawak Qaseh berdepan orang ramai hari-hari kesana sini.
Nampaknya dah ada perubahan dia tak takut sangat dah berdepan orang ramai
Qaseh ni memang sangat rapat dengan aku kan yela maklumlah dia menyusu sepenuhnya kata orang ikatan tu kuat, aku yang jaga dia dari lahir sampai hari ni pehtu apa-apahal memang dia nak aku je so aku harap bila dia masuk Tadika dia lebih berdikari dan dapat bersosial dengan kenkawan..tapi jangan lupakan aku lak hahah..


Apapun masalah yang kita bakal hadapi dan sedang hadapi kita kena positif dan buat apa yang perlu..

4 ulasan:

Hayatie berkata...

Qaseh start sekolah hari apa..azri rabu depan..brg2 sekolah lom beli lg mcm beg etc..huhu

Daddy Ziyyad berkata...

yeappp...kanak2 yg fully b/feeding mmg bonding dgn mommy nya kuat...macam anak saya...hihihih..Tu sebab tahun 2013 ni saya masukkan anak saya ke tadika, utk dia lebih berdikari..:)

Happy new year ;)

Cik Puan Nurul berkata...

tha : sama la rabu gak..beg sekolah dah beli kasut jek belum beli tgklah minggu depan baru beli lgpun cekgu kata minggu depan lum start skolah bebetul ala2 orientasi gitu so xpe kalau xpakai uniform lengkap.


doc :tulah kan nak suh berdikari lah ni

LYAfrina berkata...

asya dh mula sekolah hari ni..mujur semuanya ok...

btw..selamat tahun baru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...