Mereka Yang Terbaik..!

4/29/2013

Perkahwinan sahabat baik selamanya..

Salam Senin kalian..jangan moody ok walaupun Senin tu jauh dari Jemaat tapi pejam celik pejam celik sekejapan je tau-tau dah Jemaat.


Baiklah nak sambung cerita yang lama tergantung..sori uolss ginilah mood manjang kelaut kejap ke bulan udahnya blog pun terbengkalai..bizi uolss nak wat cemana,bizi nak kuruskan badan kena lah korban masa berlaman sosial kan wahh gitu.

Bulan lepas kawan baik selamanya aka bekas rakan sekelas aku dah selamat menikah dan jadi bini orang.. terkezut gak mak bila beliau bagitau nak kahwin sebab perancangan asalnya cuma nak bertunang je dulu udahnya kalau dah sampai seru jodohnya kan..takde yang boleh mempercepatkan dan melambatkannya lagi..Maka majlis pun berlangsung lah dengan jayanyaa..

Gambo-gambo dari henpong so idoklah segah mana yeaa..ada yang di ambil guna si Dabak tapi aku adalah malas nak upload dan edit bagai lagi hahahaaha.


Antara kenkawan baik selamanya yang turut hadirkan diri


dan tak lupa aku dengan pengantin pun ada..tema adalah pink belacan..dekorasi untuk pelamin adalah DIY..suka sangat kaler-kaler yang digunakan sebab semua kaler yang aku suka.



dan heheheh sempat lagi..


Ada sapa-sapa yang nak kahwin lagi jangan lupa jemput aku tauuu..tetiba rasa macam teringin nak makan lauk kenduri kahwin hehehhe..

3 ulasan:

Dr K berkata...

alhamdullilah...tahniah buat BFF awak tu..;) Eloklah tu percepakan kahwin...:)

LYAfrina berkata...

selamat pgantin baru buat BFF nurul..waa..suka sgt pelamin DIY tu..cantik & simple.. baru myerlah pakaian pgantin bila pelamin simple..kalo pelamin tlalu grand, mmg teggelam pgantin..

baju awak pakai pon banyakk cun la..

Tanpa Nama berkata...

Like how many of us associate white lab coats with scientists.
The obvious response is this: neither of these items of software
are greater than the other. 27 Dec 2009 Do you want to learn
how to draw Ash Ketchum from Pokemon.

Here is my web-site: how to draw manga anime

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...