Mereka Yang Terbaik..!

5/16/2013

Hari ini hari guru

Selamat menyambut hari guru pada semua kenkawan yang bergelar guru atau pendidik tak kiralah cikgu ke,pensyarah ke waima guru sekolah memandu mahu pun atau 'guru' yang mengajar erti kehidupan pada orang lain seperti mereka yang amat kita hormati iaitu ibu bapa kita..
Seronok korang kan dapat banyak hadiah huhuhu..ohh no terlupa lak nak ucapkan selamat hari guru gak untuk ibu mertua ku..(macam mak baca blog aku neh huhu)

Ada beberapa hal yang terjadi sejak akhir-akhir neh sampai nak update blog pun tak dan..minggu lepas Qaseh sakit(nanti cerita kat entri lain)
Maka hampir terlupa aku nak cari hadiah untuk cikgu Qaseh,walhal aku sendiri buleh buatkan hadiah tu tapi itulah masa sangatlah tak cukup uolsss..
So malam tadi sempatlah aku mengadakan hadiah itu walau tak seberapa kan janji ada..
Ikutkan abah Qaseh nak suruh aku wat kek atau apa-apa jelah juadah kan tapi tulah alasan yang sama dok dang wehh..
Nak DIY kad pun takdan..mujur kat umah neh ada lebihan kad kecik untuk hadiah yang tak digunakan juga pembalut hadiah(yang ni kalau takde kertas minyak pun banyak) huhuhu..dah nak tidur malam tadi aku bangun semula teringat tentang hadiah untuk cikgu..walhal minggu lepas dah nampak hadiah comel-comel kat PKNS Bangi tu tapi tak teringat nak beli..
moga cikgu Qaseh sudi menerima hadiah tak seberapa ini..mujur umah ni macam poket doraemon hahahha ada je hadiah yang boleh diberi..jangan risau yea memang hadiah baru bukan secondhand ke apa..biasalah aku selalu terlebih membeli hadiah uolss pembalut pun sama suka beli walau tak guna sebab kenan dengan corak..kalau abah Qaseh lagilah siap beli dua dan balut sesiap walhal nak bagi untuk sorang je kawan dia yang kahwin so yang satu lagi simpan jelah dulu kot-kot ada orang kahwin leh bagi kan.

2 ulasan:

sarah berkata...

sekarang mak pak ppun sibuk kalu hari guru, tlg beli hadiah kat anak kan?

Hayatie Hashim berkata...

Ala tokei craft senang je, kih kih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...