Mereka Yang Terbaik..!

12/29/2010

Aahhh rinduuunyaa..

Aduiiii rinduunyaa..rindu pada siapa pada belog lahh..tak sempat tau nak menghapdate..ni pun update curik-curik je mana taknya petang Isnin baru ni ibu mertuaku call habaq nak mai hari Selasa sebab besok diorang nak gik hantar SIL saya sambung belajar kat Batu Pahat so rumahku ini sebagai destinasi persinggahan..malahan mungkin untuk meminjam encik suami sebagai GPS ahakss..

sebetulnya memang dah tahu yang diorang nak ke Batu Pahat minggu ni tapi encik suami cakap mungkin tak jadi nak singgah sini dah tu haram jadah dia nak call kampung tanya konpem ke idak lantas ku pun kira takdela tetamu yang bertandang minggu ni..sedang bersenang-senang tup-tup diorang call mujur tak terus muncul je depan pintu..mau fengsan hakak ape mau dijamu kepada tetamu(maksudku rumah yang bersepah atau bersih,biskut kering atau nasi beriani apakahh..)

so harusla bawak diorang jenjalan tengok keindahan Selangor juga hayati kesesakan lalu lintas yang permai di KL..sempat gak saya buat puding trifle untuk dessert yang sempoi dan dikire cepatla..nak membaking kek bagai idokklaa..sangat sempoi trifle kali ni main taruk je buah ape yang adoo..




Nanti saya ceritakan kemanakah kami pergi jenjalan yea..sebelum tu sesape yang mengetag,bagi award bagai jangan risau nanti saya akan cuba memenuhi permintaan kalians hokey..

sesape nak hadiah percuma mehla juin giveaway acik kat belog sini..InsyaAllah ade rejeki lebih acik tambah hadiah lagikk..

2 ulasan:

gadis kepastian berkata...

wah nampak sedap la.....

::Mamalyna:: berkata...

nurul, yang datang terkejut pun, nurul boleh sediakan puding sedap...wahhh! terer2, heheh... kalo ai, konpom beli jer..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...