Mereka Yang Terbaik..!

1/17/2013

Tips kurangkan berat badan

Jawapannnya

Kredit : FB Kevin Zahri

Ini adalah soalan yang paling banyak di tanya pada aku biasa melalui PM lah kan..
Inilah cara yang aku jalani..ada orang lain bergantung pada supplemen tapi bagi aku semua nya yang aku makan dan masuk dalam tubuh badan ni datang daripada sumber semulajadi..
Cara orang lain?terpulang asalkan kalian konsisten dan nekad insyaallah berjaya..

Salam Sayang
Cik Puan Nurul

Gambar tahun 2013 diambil pagi semalam sebelum hantar Qaseh ke Tadika..terpikir tahun ni takda gambar terbaru pun..godek-godek jumpa gambar lama dengan tudung yang sama..Jelaslah bila tubuh besar tudung saiz biasa pun jadi singkat dan melekap kan.

Semoga gambar di atas menjadi inspirasi bagi mereka yang sedang berusaha untuk menjadi lebih sihat..tidak kisah berapa lama masa yang diambil yang penting kalian berjaya menukar gaya hidup yang lebih baik.
Sedar tak sedar sudah hampir setahun aku bergelumang dalam dunia fitness ni setelah hampir 4 tahun berusaha nak kuruskan badan kesudahannya tahun lepas baru berjaya menyudahkan apa yang perlu disudahi selama ini.

7 ulasan:

Yaati Nor berkata...

buat fitness mcm mn gi gym ke?pastu diet sesuai ke tok ibu nyusu?

Irfa berkata...

kagum..serius kagum
saya juga masih terheges-heges

Daddy Ziyyad berkata...

Tahniah!
Dan pemerhatian ttg tudung tu, saya setuju..hihihi..

Doakan kejayaan saya pula..keh keh keh

Liz berkata...

Congrats! Saya baru je berjinak dengan Kevin Zahri ni. Dah beli ebook. Heret suami sekali ke JomFit session. Baru la terbuka mata mcm mana nak menjalani hidup sihat. Kadang2 bila cakap pasla fitness, kita fikir wajib sign up gym. Banyak cara untuk bakar kalori sebenarnya.

Cik Puan Nurul berkata...

yaati nor :tak semestinya kena pi gym..bersenam kat rumah pun boleh guna video di youtube dan boleh beli CD..
sambil tgktv,sambil jaga anak pun boleh bersenam.

ibuhebat berkata...

hehe.. bagus ada disclaimer kat gambar tu ;)

LYAfrina berkata...

wahh..hebat..lya pon kurang setuju nk kurus bgantung pd supplemen.. skarang ramai y cuba atkins diet ..mmg mnjadi..lya pon nk cuba..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...